Nu-mi spune că iubirea lui e încă trează


Nu-mi spune că iubirea lui e încă trează,
Că-i mai sunt dragă să nu-mi spui…
O, nu! Ce nemilos el viaţa mi-o scurtează,
Deşi cuţitul tremură în mâna lui.

Ba roabă-i sunt, ba mă îneacă plânsul,
Mă supăr sau îmi fac inimă rea, -
De mai trăiesc… sunt vie pentru dânsul,
Dar viaţa asta! Ce amară-i ea!

Ce scrupulos, zgârcit îmi vămuie văzduhul
Nici cu un duşman nu-i aşa de crud…
Ah, mai zvâcneşte încă slab în mine duhul,
Dar viaţa n-o mai simt, n-o mai aud.

poezie de Fiodor Ivanovici Tiutcev,
traducere de Igor Creţu

4 comentarii

  1. O seara minunata Stef!…mi-a placut…totul.

    • Ma bucur foarte mult ca ti-a placut totul, tink3rbe11! Iti multumesc mult pentru urare si pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O sera minunata iti doresc si eu, cu mult drag! :)

  2. Poezie in pictura si in muzica. Minunata imbinare!
    Duminica placuta Stefania!

    • Ma bucur atat de mult ca iti place, Melly! Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit!
      O duminica minunata iti doresc si eu, cu mult mult drag! :)

