un gand…


Oamenii care au succes in viata si in dragoste, sunt cei care au invatat sa astepte cu rabdare. Nu multi sunt cei care au invatat arta asteptarii cu rabdare.

Asteptare, poate fi un instrument puternic, care ne poate ajuta sa ne realizam mult mai bine, dorintele sau visurile noastre.

Nu intotdeauna putem avea ceea ce ne dorim, atunci cand vrem. Din diferite motive, ceea ce vrem sa realizam, nu sunt disponibile pentru noi, acum.

Sunt lucruri pe care noi nu le putem face astazi, indiferent cat de mult am incerca, pentru ca ele sunt menite sa fie facute in viitor. Ar fi o nebunie sa incercam, sa fortam, sa realizam ceva astazi, cand putem sa realizam in mod natural si cu usurinta mai tarziu.

Putem avea incredere, ca totul este cuprins in grafic.
Timpul de asteptare, nu este un timp pierdut. Noi nu trebuie sa ne punem viata in asteptare in timp ce asteptam. Ne putem directiona atentia in cu totul alta parte sau putem accepta situatia insa trebuie sa stim ca avem o viata care trebuie s-o traim in timp ce asteptam.

Vechea zicala:” Nu poti avea intotdeauna ceea ce vrei”, nu este in intregime adevarata. Deseori, in viata, putem obtine ceea ce vrem, putem sa ne indeplinim dorintele inimii noastre, daca invatam sa asteptam.

Scrie un comentariu

6 comentarii

  1. “E frumos … ” Asa e locul bun de popas!
    Dar “asteptarea” – ce capcana inselatoare ! Ronsard stia si el, nu-i asa?

    Răspunde
    • Bine ai venit George Valah! :)
      Ma bucur ca iti place si esti binevenit oricand cu drag!
      Da, asteptarea poate fi si inselatoare, depinde de caz,– insa in anumite cazuri este salvatoare! E cu doua taisuri, asteptarea asta. Trebuie sa stii cand sa astepti cu rabdare si cand nu.
      Iti multumesc mult, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O zi minunata iti doresc! :)

      Răspunde
  2. Multumesc de bunele cuvinte ale “gazdei”… Am sa incerc ca depasind amabilitatile (absolut sincere) sa sustin ideea anterioara:
    “Asteptarea” in sensul “inactivitatii intr-o anumita directie” lasand timpul si alti factori sa implineasca, e… o forma de abandon, supunere, lipsa de vointa, etc si care de cele mai multe ori nu va implini “asteptarile”. Capcana e “factorul timp” care schimba permanent totul, inclusiv pe noi insine! S-a “verificat”… :-)

    Răspunde
    • Sunt absolut de acord cu tine George, in tot ceea ce spui.

      Insa trebuie sa recunosc ca, in cazul meu, fiind intr-o anumita situatie mai delicata pentru care m-am luptat s-o rezolv cu orice pret, insa, nu am reusit, fortand lucrurile si am abandonat, se pare ca asteptare, a fost benefica… dupa o perioada mai lunga de timp, cand nici nu m-am mai asteptat, iar gandurile mi le-am canalizat pe alte directii… s-a rezolvat totul de la sine, cu atat usurinta, inca pur si simplu m-a uimit!

      Iti multumesc mult, George, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc! :)

      Răspunde
  3. When I visit your site I enter a perfect world. Thank you Stefania,
    Micheline

    Răspunde
    • Micheline, I am very glad you’re here.
      Thank you so much for your appreciation. It always know welcome with love! :)

      Răspunde

Lasă un răspuns

