Sonet I


Frumoaselor făpturi le vrem vlăstare
iar frumuseţii-un spor de dăinuire
şi-n acest chip, plăpând urmaş transpare
purtându-i umbra, florii-n veştejire.

Dar tu ce-n ochii tăi îţi afli rug
hrănindu-l cu-a ta flacără, din greu,
duci foame unde-a fost cândva belşug,
însuţi vrăjmaş al dulcelui tău eu.

Tu, care eşti podoaba blândă-a firii
şi-al primăverii crainic de nădejde
ţi-ngropi în muguri florile iubirii
şi eşti calicul care risipeşte.

Ai milă: ce-i al lumii nu prăda
cu gura gropii şi cu gura ta…

sonet de William Shakespeare,
traducere de Gheorghe Tomozei

Postul anterior
Următorul post

30 comentarii

  1. DiaMar bucataria galbena

     /  6 mai 2012

    Superbe picturi,superba poezie,superba muzica.
    O zi linistita iti doresc!

    • Ma bucur atat de mult ca iti place totul, DiaMar. Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O zi minunata si odihnitoare iti doresc si eu, cu mult drag! :)

  2. Cat de frumoase sunt! Multumesc :)

    • Asa este, Ciprian si ma bucur atat de mult ca iti plac. Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O zi minunata iti doresc in continuare! :)

      • O zi placuta! Chiar acum imi pregatesc echipamentul pentru a iesi la o tura foto! ;)

        • Multumesc mult, Ciprian. Foarte frumos modul tau de-ati petrece timpul liber ! Abia astept sa vad cu ce poze ne incanti, caci tare frumoase poze mai faci. Esti cu adevarat profesionist si te admir pentru asta! :)

          • Multumesc mult! Hai ca am plecat! Daca am noroc si obtin ceea ce imi doresc, diseara revin cu fotografii! Mult succes in ziua de azi! :)

            • Mult succes iti doresc si eu, Ciprian, in tot ceea ce ti-ai propus. Tare mult mi-ar placea sa se concretizeze ceea ce ti-ai propus sa ne incanti diseara, cu imagini frumoase si interesante. Abia astept! :)

              • Salutare! Imi pare rau ca nu am publicat nici o fotografie din aceasta zi! Nu am reusit sa obtin chiar ceea ce imi doream, asa ca am ales sa fac inca o incercare iar apoi sa revin cu fotografii! :) Noapte buna!

                • Buna Ciprian!
                  Se mai intampla, nu intotdeauna putem obtine ceea ce ne dorim, insa sunt convinsa ca o sa reusesti pana la urma. Iti multumesc mult, Ciprian.
                  O seara minunata si-o noua saptamana binecuvantata cu impliniri si multe multe bucurii iti doresc! :)

  3. Banii n-aduc fericirea, dar o intretin… Cam asa rezulta din picturile prezentate. :)

    • Asa este, Cristi, din pacate spui un mare mare adevar. Asa este si in viata de zi cu zi, fara bani pur si simplu nu poti misca un “pai”. N-au nici o valoare, insa nu poti trai fara ei.
      Ma bucur tare mult ca ti-au placut picturile. Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O zi minunata iti doresc, Cristi! :)

  4. Superbe picturi! Potrivită muzică, excelente versurile lui Shakespeare.

    • Bine ai venit bibliodevafiliala3! :)

      Ma bucur foarte mult ca iti place totul. Iti multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit. Esti binevenit(a) oricand cu mult drag!
      O zi minunata iti doresc in continuare! :)

  5. Adaptare:

    “Frumoaselor făpturi, vă vrem postarea
    iar frumuseţii-un spor de dăinuire”…

    După amiază placută!

    • Tare frumoasa-i adaptarea. Ma bucur foarte mult ca iti place.
      Iti multumesc mult, Vasile Dumitru, pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O zi minunata iti doresc in continuare! :)

  6. ginamihai

     /  6 mai 2012

    „Ai milă: ce-i al lumii nu prăda„

    Cine mai ține seamă de vorbele Lui??

    • Sarut mana doamna Gina! :)

      Mare dreptate aveti. Prea multi nu… din pacate. Fiecare-i pentru el. Adunand pentru el, prada ce-i a lumii…

      Va multumesc mult, doamna Gina, pentru gandul ce mi l-ati impartasit. O seara minunata va doresc, cu mult drag! :)

  7. Superbe! Multumesc pentru momentul de incantare!
    Seara placuta!

    • Ma bucur atat de mult ca iti place, Melly. Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O seara minunata iti doresc si eu, cu mult drag! :)

  8. Foarte frumoase! :) Seara placuta sa ai!

    • Ma bucur foarte mult ca iti place, diverse. Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara cat se poate de frumoasa iti doresc si eu! :)

  9. Always beautiful- I love my visits here
    Love and Blessings

    • Cynthia,
      I enjoy as much as you like. .
      Thank you so much you’re here.
      Be blessed with happiness! :)

  10. Picturile pe care le gasesti tu ma incanta si ma uimesc de fiecare data. Sunt mai bune detaliate decat fotografiile :). Ce pictori si ce har.

    • Ma bucur atat de mult, Irina, ca iti plac picturile pe care eu le ador. Intr-adevar pictorii au fost binecuvantati cu un har aparte, cu imaginatie, migala, indemanare… cu maini de aur. Iar pictorii realisti sunt extrem de exigenti la detalii…
      Iti multumesc mult, Irina, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O zi minunata iti doresc, cu mult drag! :)

