prietenie adevarata


“O prietenie adevărată este, în viaţă, ceea ce este o oază în pustiu: un colţ verde de umbră în infernul fierbinte şi galben al nisipului nestatornic.” — autor necunoscut

“Un prieten adevărat îţi ştie slăbiciunile, dar îţi arată calităţile;  îţi simte temerile, dar îţi întăreşte credinţa;  îţi cunoaşte îngrijorările, dar îţi eliberează spiritul;  îţi recunoaşte defectele, dar îţi subliniază posibilităţile.” –William Arthur Ward

“A avea sentimente de recunoştinţă şi a nu le exprima este ca şi cum ai împacheta cu grijă un cadou şi nu l-ai da. — William Arthur Ward”

63 comentarii

  1. Rapture of oneself, brilliant.

    • Mari, welcome! :)
      Yes, very true saying. I am happy that you like and thank you so much for being here. You are always welcome with love. I wish you a wonderful Sunday! :)

  2. Superbe Stefania!
    Duminica placuta draga mea!

    • Ma bucur tare mult ca iti plac, Melly draga! Iti multumesc mult. O duminica minunata iti doresc si eu cu mult drag! :)

  3. Cristi

    Sunt nemaipomenite picturile!

    • Ma bucur atat de mult ca iti plac picturile, Cristi! Iti multumesc mult. O duminica minunata iti doresc! :)

  4. Bună Stefania,…ce linişte relaxantă !…fără comentarii…un gând bun şi o duminică plăcută!

    • Buna, David Ionel Romulus! :)
      Ma bucur atat de mult ca iti place si ca, te-ai simtit bine aici. Iti multumesc mult pentru apreciere. Numai ganduri bune si pentru tine si o duminica minunata iti doresc si eu! :)

  5. Asa cum exprima si imaginile postate de tine , un prieten adevarat este cel care nu cuvanta.El este alaturi de tine si la bine si la greu ; la tristete si la bucurie, te simte cand iti este bine sau nu , tine un secret si nu te da de gol , nu te inseala si nu-ti inseala asteptarile, te respecta pentru ce esti si asa cum esti….calitati rare pentru oameni si neantalnite toate la un loc la un om.
    O duminica minunata iti doresc!! :)

    • Asa este, foarte adevarat spui, tink3rbe11 draga si sunt intru totul de acord cu tine. Parca mi-ai fi citit gandurile. Si eu cand am facut aceasta alegere, pentru postare, m-am gandit la acest lucru. E impresionant cum intre necuvantatoare, in special cani si pisici si om, exista acea iubirea loiala, neconditionata, cred eu ca, pentru ca ele nu judeca omul si actiunile lui,– ele iubesc si atat.
      Iti multumesc mult, tink3rbe11. O duminica minunata iti doresc si eu cu mult drag! :)

  6. DiaMar bucataria galbena

    Cel mai bun prieten al omului este necuvantator.El iubeste neconditionat,nu-si judeca prietenul,si-i sta alaturi pentru totdeauna.
    Iti povestesc ceva pe scurt.
    Cand a murit socrul meu drag,pe care eu l-am iubit si respectat enorm pentru ca a fost un om de o bunatate rara,cainele pe care il avea in batatura a urlat de m-au trecut fiorii.A urlat exact in clipa cand el si-a dat ultima suflare.M-am dus la el si am incercat sa-l consolez cum am stiut mai bine pentru ca imi era foarte ,foarte drag.S-a strecurat pe langa mine,a intrat in casa si a lins mana stapanului sau,apoi nu a vrut sa mai plece de acolo nicicum.Desi toti il iubeam enorm de mult pe acel caine,a murit dupa putin timp de dorul stapanului .Nimeni si nimic nu a putut sa-l consoleze.
    Imi cer scuza daca te-am deranjat cu povestioara mea,dar pur si simplu am simtit nevoia sa ti-o istorisesc.
    Te pup si te imbratisez cu drag!

    • Asa este, Mihaela draga, necuvantatoarele iubesc neconditionat si pe oameni, dar si ele intre ele se iubesc. De la ele, noi oamenii, avem foarte multe de invatat. Cred ca si tu ai observat, ele nu au nimic de impartit unele cu altele, incap toate intr-un loc. Eu, mai studiez asa animalele din batatura, de la noi, de acasa si ma surprinde cum ele se accepta si se inteleg unele cu altele, chiar daca nu sunt din aceeasi specie, rareori se mai isca intre ele mici divergente, in mod special de la mancare.

      M-a impresionat extraordinar de mult povestea ta si m-a emotionat atat de tare, incat am lacrimat si iti multumesc foarte foarte mult ca mi-ai impartasit-o. Este nemaipomenit ceea ce mi-ai spus tu astazi. Eu imi si imaginez iubirea adevarata, dintre socrul tau si canele lui si imi imaginez durerea pe care a indurat-o cainele, la pierderea lui… imi imaginez jalea care l-a cuprins si cum se tanguia el de durere.
      E atat de trist cand pierzi pe cineva atat de drag, doar cine a trecut printr-o situatie similara poate intelege si simti aceasta durere.

      Iti multumesc inca o data pentru povestioara ta, care mi-ai impartasit-o. Te pup si te imbratisez si eu cu mult drag si-ti doresc o duminica minunata in continuare! :)

  7. Adevărat, se spune că prietenul adevărat al omului este câinele. Superbe picturi şi muzică, ca de obicei, o adevărată oază de linişte şi relaxare. Eu însă adaug . la fel de bun şi apropiat prieten îţi poate fi şi o carte :)

    • Sunt absolut de acord cu tine Roxana si o carte poate fi cel mai bun prieten al omului, pentru ca este scrisa de oameni, care, in fiecare litera sau cuvant pe care-l asterne pe coala alba, lasa putin din sufletul lui, din trairile lui, sentimentele si emotiile lui.
      Ma bucur foarte mult ca iti place totul, Roxana. Iti multumesc mult. O duminica minunata iti doresc, cu mult drag.

  8. duminica minunata sa ai Stefania :)
    trimit ganduri bune si o mare imbratisare…..

    • Sarut mana, draga Rokssana. Mi-a fost atat de dor de tine si ma bucur atat de mult esti bine si astept cu nerabdare sa revi. Si eu iti trimit numai ganduri bune si pentru tine si pentru toti cei dragi ai tai si va imbratisez cu mult mult drag!
      Trebuie sa-ti marturisesc, Rokssana draga, ca, am urmarit emisiunea cu fetita ta si o rugam din fata ecranului sa-ti spuna sa dai un semn de viata. Fii mandra de ea, mi-e tare draga!
      Mi-ai facut o bucurie infinita si iti multumesc din tot sufletul meu. O duminica minunata iti doresc cu mult drag si te rog sa-i saluti si pe Maria Luiza si pe Androxa din partea mea.
      Fiti binecuvantati cu totii cu multa sanatate si multe multe bucurii! :)

  9. O foarte bună asociere între imagini şi gânduri. Mi-au indus o stare de bine. O să scriu ceva despre prietenie. Multumesc!

    • Ma bucur atat de mult, Alex, ca ti-a placut postarea mea si ti-a indus o stare de bine. Astept cu nerabdare sa citesc ceea ce o sa scrii, caci tu scrii foarte foarte frumos. Ai un har aparte si ma bucur foarte mult pentru tine. Eu, iti multumesc mult, Alex.
      Iti doresc, o duminica minunata, in continuare! :)

  10. cea mai pura prietenie :)

    • Asa este, Raluca. Stii de ce cred eu ca este asa? Pentru ca, necuvantatoarele, nu sunt suspicioase atunci cand, tu, omul, iti exprimi sentimentele de afectiune fata de ele si le complimentezi.
      Iti multumesc mult. O zi minunata iti doresc! :)

  11. Lovely as usual Stefania-

    • Cynthia, I’m so happy that you like and thank you so much for being here.
      Be blessed with happiness! Big hugs! :)

  12. azi mi-ai smuls o lacrima nostalgica. MI-ai adus aminte de ceea ce iubesc cel mai mult pe lumea asta..copiii si animalele.sunt fiinte,perfecte!..iata ca perfectiunea exista..apropo de discutiile de pe blogurile noastre..:) o zi minunata…

    • Ma bucur mult, Ionela, ca si tu iubesti copiii si animalele. Eu nu cred sa existe pe fata pamantului cineva sa nu iubeasca aceste sufletete dragalase si gingase, chiar daca nu marturisesc, in sufletul lor le iubesc, pentru ca ele ne incanta si ne inveselesc viata.
      Intotdeauna m-am ferit de cuvantul, perfectiune. Noi oamenii nu cred c-o s-o atingem vreodata, cu toate tindem spre ea. Insa, putem avea realizari excelente, cel putin, asta cred eu.
      Iti multumesc mult. O zi minunata iti doresc! :)

  13. Frumos….tare frumos….

    • Ma bucur atat de mult ca iti place totul, Oana. Iti multumesc mult. O seara minunata iti doresc! :)

  14. :) sunt adorabili!
    seara buna!

    • :) Ma bucur atat de mult ca iti place postarea mea, diverse! Iti multumesc mult.
      O seara minunata iti doresc si eu! :)

  15. Carmen

    picturi perfecte, care exprima prin dragalasenia lor exact sentimentul, atât pe figura persoanelor, cat si pe cea a patrupedelor. Pozitia corpului si a memebrelor, privirea ochilor, sunt perfecte! Colosale picturi!
    Citatele pline de întelepcuine, si melodia, ooo… plutire neîncatusata!

    Sa ai o saptamâna minunata, Stefi draga! :)

    • Asa este, doamna Carmen, aveti perfecta dreptate si credeti-ma si eu, am ramas profund impresionata, cat de clar sunt exprimate sentimentele patrupedelor, vis-a-vis de fetite, in picturi si cum traiesc aceleasi sentimente ca si fetitele si cum se fac partase la bucuria si tristetea lor.
      Ma bucur atat de mult ca va place totul.
      Va multumesc mult, doamna Carmen. O noapte linistita va doresc si eu iar in noua saptamana in care am intrat sa aveti parte numai de reusite si multe multe bucurii! :)

  16. Dupa o lunga perioada am revenit cu mare placere sa revad frumusetea picturilor din acest blog. Cu stima va ureaz o zii faina.

    • Bine ati revenit, domnule pisicaru.
      Ma bucur mult, ca, va incanta ceea ce gasiti pe blogul meu, care este locul meu de refugiu si unde incerc sa-mi incarc sufletul cu frumusete, lasand grijile cotidiene, care nu sunt putine… undeva ratacite si uitate…
      Va multumesc mult pentru aprecierea dumneavoastra si pentru vizita. O seara minunata va doresc si eu! :)

  17. Brilliant Stefania !

  18. Cea mai sinceră şi statornică prietenie. Aceste fiinţe minunate îşi dăruiesc cu sinceritate toată dragostea lor.
    Foarte frumoase imagini. Şi o muzică pe măsură!
    Numai bine, Ştefania! :-)

    • Asa este, Alex, sunt absolut de acord cu tine. Necuvantatoarele isi daruiesc toata dragostea lor, neconditionat.
      Ma bucur foarte mult ca iti plac picturile si muzica si iti multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      Iti doresc o seara minunata si mult mult bine, Alex! :)

  19. These pictures are absolutely gorgeous. I love dogs. Thank you Stefania.

    • Micheline, I am very happy because you like everything. And I very much love animals. Thank you so much for being here and for that you share with me your appreciation!
      Have a wonderful day and a wonderful weekend! :)

  20. Foarte adevarat:)

    • Bine ai venit, Alexandra Elena! :)
      Asa este si ma bucur ca esi in asentimentul meu.
      Iti multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O zi minunata iti doresc, cu mult drag! :)

  21. Asta este adevarata prietenie, fara nici un fel de interes! :)

    • Asa este, Bianca. Sunt de acord cu tine. Intre om si necuvantatoare se leaga acea prietenie sincera si neconditionata. Ma bucur mult ca iti place postarea. Iti multumesc mult, Bianca. O seara minunata iti doresc! :)

  22. beautiful artwIork-thANKS FOR READING MY BLOG, HOW YOU WILL CONTUNIE TO READ IT.

    • beebeesworld, I am glad that you liked my post.
      Thank you so much for being here.
      Have a wonderful Sunday.
      Be blessed with beautiful life wherever you are! :)

Trackbacks

  1. Caragiale – strămoş, contemporan sau Mitic? « bibliodevafiliala3

Lasă un răspuns

